omoraliska dansen
skrev nyss. kommentera gärna.
för nu är du 30 centimeter för långt ifrån mig vi har hemligheter och vi är tvungna säga nej men jag vet att du tänker på våra nätter medan vi båda nu har självvalda äganderätter
för vi var vakna och kanske någon vet jag vill säga att vi båda har medskyldighet fast det beror ju på vad brottet är att jag lurat min hjärtevän eller att jag är kär
det är svårt för mig att se i dina ögon du gör så jag vill ha en återgång till den där vårnatten vid plattan mitt i stockholm, som på röda mattan
kysste du mig med din hand bakom min nacke bubblan med alla dina känslor, där sprack den det var då jag visste att jag hade förträngt vad jag egentligen kände över det som hänt
du var inget one night, two night eller three night stand du var allt jag letat efter bland alla mina män vi kysste varann som om det var sista chansen innan livet la stopp för den här omoraliska dansen
det var nog jag som tänkte mest på det sista men försökte ta tillvara varenda minimalisk gnista så sluta titta på mig med de där ögnen nu när det är över när du har din och jag har min, i alla fall ett tag framöver
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|