nattliga funderingar vers nattliga funderingar, min blick är i skyntycker stjärnorna är vackra men det är ingen som synsoch det sägs att det är där alla drömmarna skrivsdär vi alla kommer ifrån från första början av tidnär jag var liten, brukade jag snubbla på tankarnamen visste att jag ändå var för ung för att fatta alltnu är man vuxen, ingen ångest har lättat änoch med droger i kroppen så somnar du lättarestimulerar ett nervsystem, vilseleds i en verklighetfigurerar ut världsproblem, men glömmer bortfortfarande vaken om nätterna, en sömnkomplotttittar alltid upp mot himmelen på vägen neringen vet bäst.. alla kan vi lära av nånnågons väg kan va kort, en annans väg kan va långmen vår slutdestination, har gud gett dig min broroch den är den samma världen runt omdet här är mitt sätt att sortera mina tankari hopp om att kunna leva som dom andra...
easyskanking skrev: Tack så mycket grabbar.Machete, tack för tipset, men den är helt skriven efter beat faktiskt. nöjd med strukturen. =)
nattliga funderingar, min blick är i skyntycker stjärnorna är vackra men det är ingen som synsoch det sägs att det är där alla drömmarna skrivsdär vi alla kommer ifrån från första början av tid