De 2 Horn (SWE)
Tja! Ny här på Whoa. Här är min nedanför är min text. Jag skrev den när jag lyssnade på Apollo Brown med "Never in a Million Years". Jag är här för kritiken så jag ska hålla det här kort, läs nu texten istället. ;)
De 2 Horn ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Kasta mig över räcket på bron för att sedan se de 2 horn som kommer växa ut i pannan på dig, innan jag kysser marken. God natt, becksvart.
Mästerkatten lyfter på hatten för mina rim smakar bättre än ett stort fiskstim, jag är en ton-fisk i musiken, simmar runt och har tröttnat på det mesta som låter efterblivet. Men det är väll fan på tiden, nån måste ju ta de små kliven för den svenska hiphopen har ju börjat lukta värre än fläns på snoppen.
Allt skrivande om betongdjungel och fina guzzar med göten, lään. Men lyssna på det här min vän, vad händer sen? När skumpan är slut och tjejen med rumpan ledsnar, går ut. För att letandet efter någon som är bättre kommer vara i en evighet och tror jag nog att ni redan vet allt jag har och säga.
Men kom igen, Kasta mig över räcket på bron för att sedan se de 2 horn som kommer växa ut i pannan på dig, innan jag kysser marken. God natt, becksvart.
Jobbigt att jobba på jobbet, men palla palla äpplen med pallar nå' mer.
|