App - Deppilog
Barndomen på 90talet lärde mig att världen var sjuk uppfostrad av clerksinspirerad slackerkultur är jag sysslolös så super jag det är ett flyktförsök från du och jag från dramadrottningen, bara kompisen, stalkertjockisen, barbiedockan sen förr i tiden det är så min verklighet ser ut när vi glorifierar mitt bekräftelsemissbruk för jag är en sån som aldrig lär mig som litar blint på turen hoppas att den bär mig mot livsrikedomen, stapplande steg som vandrar längsmed den hårda vägen, våga vägra riskfria zoner för man kan inte fly från allt såren svider fast man tar dom med en nypa salt och ibland tror jag jag kan kännas vid fantomsmärtorna i min empati allt man gjort som tanken får mig att vämjas vid men vi lever bara ett enda liv så cest la vie vi bara rycker på axlarna försöker odla det som ryckts från rabatterna försöker ersätta djupa känslor med dom flyktiga kontakterna inget "tänk om" bara hemgång, tystnaden och pakterna jag sväljer ner det fast det bränns har känt mig nere, allt som hänt har fått mig tänka mera på en gammal vän återfall,åkte fast i MPDG-abstinens igen för jag ville plocka min ramonas blomblad men fick nog av att aldrig få motta ett klokt svar intalade mig länge nog att "älskar inte" var ett enda ord tills jag fick kännedom om motsatsen lätt att vara efterklok kom aldrig över dig så jag brände bron som hämndaktion
för man behöver inte komma över nåt som inte finns behöver inte komma över ingenting.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|