RazzleN - Punkterad
Skrev en liten låt.
Reffräng. Känner du dig punkterad så känner du den rätta känslan. För tills jag punkterar din lunga är min enda längtan. Främre delen av mig har nu blivit hörd. Vässar kniven en gång till, hugger den i dig, vill se dig död.
Vers 1 Smärtan som sitter nu i hjärtat (berätta) Inget svar är det rätta, ge mig aldrig någon läxa. Behöver någon som kan hjälpa, och se vem jag är. Demonerna som bara gör en massa hål i min själ.
Det är så som det är, flåsar varje dag och natt. Kämpar mig igenom livet som aldrig har nått mark. Sover aldrig bra alls, för sömnen ger konsekvenser. Att om jag somnar så vaknar jag med blåsor i mina händer.
För inget skrämmer mig för jag ett psyke av stål. Ni ljuger så hårt men jag vågar aldrig dig slå. Säger inte att jag vill att jag ska få, något pris. Men jag vill berätta hur jag mår, som en sågad kvist.
Jag har hela tiden mått bra, med viljan innuti mig. Att fortsätta leva livet med snorungar runt omkring mig. Mitt guld bling säger ingenting men, rätta mig snälla. Jag vill stoppa in en kniv i din halspulsådra. det är så jag kommer hämnas.
Reffräng 2x. Känner du dig punkterad så känner du den rätta känslan. För tills jag punkterar din lunga är min enda längtan. Främre delen av mig har nu blivit hörd. Vässar kniven en gång till, hugger den i dig, vill se dig död.
Vers 2 Binder fast dig i ett tak för ett tag. Jag vill se hur du lider när min demon har farit av. Jag mår bra, och jag mår bättre av att göra det här. Att slå dig medvetslös som du punkterade min själ.
Vill kapa av dina blodådrar och se din kropp svämma över. Be om hopp innan det e över. Säg stopp om du behöver. Men från och med nu så är det jag som tänker på mig själv. Djävulen är min vän, när jag kapar av ditt huvud, och se om du nu lärde dig sen.
När jag har dumpat dig i Älvgatans älv, skrik på hjälp. Men du är redan död när jag åker åter hem igen, en sväng. Jag har aldrig blivit kränkt, överväger att nämna erat namn. Men ni har nämnt mitt, så varför inte vänja er litegrann?
Emil. - Ja, jag såg att du såg mig på en dejtingsida. Och Erik. - Jag vill inte säga dig att jag har kränkt en diva. Jag tänker inte heller tala med din morsa i telefon igen. För förlåtelse kan ni båda be om när ni ber om nåd en kväll.
Reffräng 2x. Känner du dig punkterad så känner du den rätta känslan. För tills jag punkterar din lunga är min enda längtan. Främre delen av mig har nu blivit hörd. Vässar kniven en gång till, hugger den i dig, vill se dig död.
Do yourself a favor tie your laces be yourself and strive for aces.
|