ML - Hopplöshet Nått jag satt och skrev på ikv på nån timma utan förbättringar hehe. kanske spelr in om jag får lust men har så himla furöst och blir allmänt dåligt när jag spelar in så får se hur de blir med den delen xD har dock nån låt på utube tyckte det lät helt ok nu när jag lyssna men kanske är för jag är trött :PSkriv grna en kommentar :) <3jag blickar upp mot intet, vet inte vad som häntkänns som hela livet är helt bortslängttrotss alla ord man säger, varenda sekunds andingså står man ändå kvar på platsen som man självkallar för sanningenvisst blottas dagar då man får upplever något braännu ett minne man plockar fram får dig att gråta ett tagman bevarar stunder i livet dit man längtar tillbaksmen sen tänker man efter det har aldrig vart underbartvart finns den lyckan folk verka leva av?jag lever på minnen från tiden som var tiden som va, bättre än vad jag har idagtiden min hjärna målar upp bilder av var daghar svårt att skilja på verkligheten och vad som är tramsnär ögonen på morgonen vaknar upp med glansorkar inte längre ha dig på besök när jag drömmerför känslan jag får det är den som jag sen glömmeralla saker har ett slut, mina har inte en börjanville alltid va som er något som jag fick glömmaför nu står jag här vid världens ände helt ensamtrodde seriöst inte att jag hade den längtan