Robster - Samma gamla
Tjena!
Vet ej om detta forum är speciellt "aktivt", men prövar lägga ut denna text jag skrev på någon timme tidigare idag.
Tack på förhand.
//ROBSTER
- nya visioner, men samma kvarter där ja växte upp, med en massa problem min hjärna e skev, för allt blivit fel - har kniven i hjärtat och aldrig mer
ska ja fastna för änglar, som visar de goda - tills att allt har bevisat de motsatt - känner mig omärkt, som hund utan husse glider vilse i djungel, blivit biten av ormen
- splittrat pussel, med stenar i skorna - försenad mognad parerar förlorar mot helvetets skugga, - botten av pyramiden drömmer om hoppet nå toppen av hela himlen
- allt jag ser är bara blommor som vissnar svartnar, förmultnar, förvandlas till ondska vill rädda dem liven, men håller ej i trollspöt - sim sala bin å ba hoppas att nån dör
- snurrar cocktails för sorgen i bröstkorgen - duckar stormen som när våran höst kommer - sitter runt nåra spritflasker - inträffad dödsångest, andningsattackater
paniken bara slår, för att livet hårt vissa lär sig från början å vissa har sår - många år som går, utan att man känner av dem där personer försvinner å bröder tar avstånd,
- rädd för framtiden, ingen utbildning en stor jävla vägg som förstör hela utsikten skjuter på flykten, stannar i ruset - kraften bestulen, är aldrig besluten
mycke fritid skapar lördag till en vardag - blivit varnad, kvarsatt, skadad ratad, hatad, aldrig blivit lagad man lever bara en gång, ett liv utav saknad
www.youtube.com/robstermusik
|