shit vilken katt
första gången jag såg dig tänkte jag shit vilken katt men nu är min själ som vävd utav garnnystan och du sliter i varje snara, skriker klagar river med dina naglar, inga längre några bra kyssar du är på vakt varje natt som att vi skrivit nåt kontrakt och när jag kliver ut ur huset känns det som jag är avlyssnad i början var vi berusade av kärlek och ville inte vara nyktra men nu är varje morgon som en riktigt pissig bakfylla behöver bot.. kanske mecka ner något grönt en på jobbet hade valium, får se hur jag gör kanske glider ner på puben och sveper nån öl måste hänga soffa softa, komma på rätt köl för just nu, när allting i mitt hjärnkontor är på tok finns det ingen jävla ro, och hjärtat börjar värka så kallt, tvivlar på att det fortfarande är en näve stort medicinerar mig renar mig helar mig måste ut för väggarna börjar vända sig mot mig i detta hus och jag är ledsen om det här kommer som tvärt men en del av mig har alltid vetat att jag måste iväg
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|