Spades - Vinterångest
Lite sent ute, men blev ombedd att gästa en låt med detta tema så jag körde på. Lite nöjd är jag iallafall, lär bli lite småändringar väl fram mot inspelningen :)
Det jag hade förut var så vackert som inget kan va' varmt, ett hem, en plats där jag förr kände mig trygg förvandlades till ett nukelärt vinterlandskap och jag såg min flock hastigt bara vända sin rygg åt andra hållet, det är ett under att mitt hopp lever när jag vandrar där i kylan, själv emot norrskenet den där saknaden av allt det där, inget kan slå den inte heller avsmaken av kampen mot inre demoner
Jag är den där typen som verkligen vägrar anpassas till världen som jag lever i, där all kärlek kan kastas rakt ner i snön, mitt bland prärievargstassar och man lämnas i väntan på att världen ska krascha fuck, har gått själv nu i min resa påväg mot ingenstans ingen man kan finna kraft hitta i mitt vinterland en gång i tiden, fan ja då ville jag synas numera vill jag finna ett sätt att vinna mot kylan
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
|