Kalan - tankar under natten
F*n var det är dött på det här forumet! Kom igen nu killar.. Ge lite konstruktiv kritik, grabbar och flickor!
När jag föddes det var då mina päron skiljde sig dom hade redan 3 barn och dom hade inga planer på en till nej
Jag känner skuld för varenda liten sak jag gör varför födde dom mig, varför ska jag leva för?
Så mycket som jag har mist sen 2008 hängde med grabbarna för det va rå sjukt o softa men idag inte alls lika ofta
Var tillsammans med världens underbaraste brud jag tänker fortfarande på henne under dagar o nätter som nu
Saknar fan allt med tiden som var somnar in gråtandes men vaknar glad
Jag gråter mig själv till sömns men jag vaknar med ett leende på mina läppar för du va i min dröm
drömde om minnen som när jag kysste din hand vi skrattade då, tiden står still, o jag blev ensam..
Din personlighet, dina vackra ögon och underbara leende fick mig fängslad våra planer på att skaffa barn tillsammans får mig o längta du kommer för alltid att vara älskad
Du har en plats i mitt hjärta, sötnos tills den dagen det blir vi två igen så är jag en död ros
Jag nämner inga namn för du vet vem du är om du vill beskåda ett brustet hjärta, se o lär..
Ah, visst du kan hata Klart det finns folk som pratar Bra, stick, som du gör när vi ses på gatan.
|