Tårarna torkar
En låt som jag själv har skrivit, dock är jag relativt ny till rap scenen med att skriva egna texter. Så ta det lugnt, pz'.
Vers 1
Alla andra lever som vanligt för att dom inte ser dom lever sitt liv medans mitt egna faller ner
Att hitta min döda punkt är som att hitta en nål i en höstack bara att sätta eld på skiten så hittar ni problemet ganska snabbt, ha jag finner ingen mening jag behöver lite medvind, för att orka mina fucking tårar dom vägrar o torka
dom säger att det blir bättre med tiden men jag är inte den personen som tar saker för givet Jag skriver ner mina känslor o tankar på dagarna och på tåget när jag plankar
jag vill få ett slut på allt så jag kan ta det lugnt självmord kanske är den rätta vägen så jag äntligen kan sätta punkt
Efter regnet så kommer solsken, skitsnack! efter regnet så kommer mörket o det blir iskallt tårarna rinner ner för min kind låtarna dom kommer när det blåser motvind
Det är så mörkt utan solsken jag är trasig som ett lutande bordsben Men det är dags att byta ut den trasiga skruven Jag har meckat klart nu o stänger motorhuven
Vers 2
Jag måste försöka ta mig upp igen man måste leva upp till en, viss nivå jag kan inte leva som tidigare, så nu är det slut med sånt
Inga negativa tankar i mitt huvud jag har iallafall några kompisar kvar o det är väl tur det jag har människor som stöttar mig i alla lägen som hjälpte mig upp ur skiten när jag var självmordsbenägen
Nu ska vinden vändas efter min kappa jag tänker inte följa med strömmen ner för trappan Jag ska äntligen ta mig upp steg för steg tills jag mår bra, detta kanske låter dumt
Torkar mina tårar, ställer mig upp och skrattar solen skiner idag, jag vann över mörkrets kalla istappar Inte fan kan det döda mig jag kan se hur röda rosor reser sig
Solen skiner som aldrig förr jag har lyckats ta mig ut rummet med texten "depression" på min dörr Jag är äntligen glad jag ska börja om ni som har har förlorat någon, ni måste sörja dom sedan res er mot ljusare tider För ni kan inte leva för alltid med ett sår som svider
Ah, visst du kan hata Klart det finns folk som pratar Bra, stick, som du gör när vi ses på gatan.
|