I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

till min älskade julia svensson

Vår Hiphop - Lyricism

   
Rappare

2012-03-22 11:49

till min älskade julia svensson

till min älskling julia svensson



yah yah okej jag älskar dig baby och jag hoppas du vet det

du är den som jag är lycklig med hoppas du vet att jag älskar dig


yeah yeah jag lovar dig älskling du är den bästa som jag har i mitt liv jag vill inte att det ska ta slut nu du fick mitt liv till en ljusare tid för jag älskar dig så.Snälla stanna hos mig tills du inte orkar kämpa mer. Jag älskar dig mer och mer för varje dag som går och jag kommer alltid finnas där. När du mår som sämst och hjälpa dig dag in och dag ut. När jag är ensam om natten det är då mina tårar börjar rinna. För den finaste tjejen i mitt liv som inte finns nära om jag bara kunnde skulle jag ge dig hela värden för det är det du är värd. Och allt du vill ha vill jag ha med önska faktiskt du kunde se hur mycket jag älskar dig. Så julia svensson jag vill inte ligga sömnlös om nätterna. Jag vill va med dig och känna din närhet och värme och jag känner att det värmer det stämmer och jag kan svära på att det är sanning som jag säger