Messias och App - varsågod
Long time no see? Känns som igår ni sög min kuk och jag har inte hört er klaga... förrän nu Mitt namn och nylle syns i storstäder på battles medan ni bara är anonyma bokstäver på nätet och även om jag liknar ett, så är det NI som är troll Ingen hatt, kanin eller svart magi bara en internetroll Inget abra kadabra bara en skara avundsjuka små fjantar och ja, min mage hänger - med partybrudar och gangstrar En miljon nollor, tillsammans kan dom aldrig bli en men dom kan fan bli minus om man blandar in er SödraVättern, ta er jävla sjö och dränk er Thuglifegänget så mjukt att dom får spö av regnet Ni sög på texter förr och ni suger på texter än Men jag kan inte avgöra, vem är vems sämre hälft? Det är dött lopp, mp5 mot nacken som startpistol Ville inte ge er nån uppmärksamhet, men varsågod It's on the house, jag bjuder på den här halvtimmen PS. "Våldtänkt", är det när ni tvingat fram rimmen? Det är knappt man pallar ge mothugg till eran skit när ni krystar fram punches som "Forumet är sig lik".
suck...precis vad jag behöver ett gäng bitches som krystar mer än barnafödsel försök flippa mitt namn, det kan ju knappast vart kul att se sin slampiga brud ha en app på sin lur det kanske inte slagit dig att vi redan slagit dig för mvh är alltid efter som ett artigt mail alla i er topp 5 har oss i sin topp 5 vi kör över och plattar till asfaltsbarn som en ångvält och noodle sa väl inget fel, men verkar vara er vän så jag köper inte noodle...och jag är student jaojao är den värsta sortens fitta en sån som först ger props, sen går bort och dissar det visar bara att du är mer fejk än en omslagsflicka sånt är bara för små rädda brudar som en våldäktsvissla och alla dina verser är kassa, men jag fattar vinken jag menar jaojao till och med ditt namn är filler och jag är fel person att påstå bara ha nätpolare jag är populärare än er och jag är coolare har en fräsch brud och många andra som är sugna ni skulle skära kuken av er för att ta på sånna brudar jag är smartare och jag skriver bättre än er vipbord med sexlitersflaskor, river fester på det jag är ordförande i min linjeförening och kan ÄNDÅ daska er i nyllet med min internetpenis
"och det är sant" - mr cool
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|