Rapeme - Samma dag som igår. (deppig som få)
Öppnar mina ögon och det är inget nytt under solen samma dag som igår, vrider mig missnöjt på stolen vid frukostbordet, läser samma tidning med liknande rubriker vrider på radion som spelar samma tonlösa melodier samma skit som tynger mig idag, tyngde mig igår man kan säga att man ändras, vi blir bara äldre -med mindre hår men som man sår får man skörda, brottas med bördan alla vill vi göra oss hörda, på gott eller ont gjort är gjort smått eller stort spelar ingen roll så länge tärningen är kastad har du spelat din roll den som tiger han samtycker, den som viskar han ljuger sucken ekar i köket och jag ryser av ljudet du var hela mitt liv så nu är mitt liv livlöst du var mitt hjärta så nu är jag hjärtlös när fan själv blir gammal blir han religiös du var min rast från ensamheten, nu är jag rastlös så jag finner tröst i flaskan tills känslan försvinner för jag har hellre dåligt minne än dåliga minnen när har jag sonat för mitt brott, när blir jag värd en andra chans? jag är långt ifrån perfekt, men varje moln har en silverkant låt oss backa bandet gumman, tillbaks på första rutan för att få en stadig grund att stå på måste betongen gjutas för att kunna få sikten klar måste molnen förskjutas man måste kunna förlåta ett svek innan hjärtat läker helt en vandring på tusen mil börjar alltid med ett steg.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|