Texten från en fegis
Jag har tänkt för mig själv hur det starta Sen dag ett som du lärde mig att hata Jag hade ett stort hjärta med viljan att älska innan rädslan tog över och du strypte den känslan ångesten och ängslan gjorde mig begränsad den gjorde mig försämrad, förändrad Jag vill inte längre se på när du sabbar ditt liv för du sabbar mitt liv och du ödslar min tid Jag önskar att det finns något alternativ från att ta detta kliv, när alla andra ser förbi jag lever i en repris varje dag är sig lik...
Förhållanden, kärleken, ärligheten och härligheten
Lögnen, ovissheten, svartsjukan och ensamheten
Jag ligger sömnlös var natt och lyssnar på klockan inget sunt förnuft nu när tankarna krockar ska jag stanna kvar i ditt grepp eller ska jag ta striden att tro på sina drömmar är att gå sovande genom livet Ära till er som har plogat sin väg fram tagit sig upp ur havet av skuld och skam borstat av axlarna från sand och damm bevittnat verkligheten även fast den är smärtsam jag vill inte spola tillbaks och göra om det som skett gör det du fruktar mest av allt och du kommer garanterat att dö av skräck så jag lever i min fantasi nu när lampan är släckt där jag vågar vara mig själv, där inget kan gå snett
Det är inte lätt att vara ensam men det kan vara dubbelt så svårt att vara två
speciellt när vi inte tänkt på grunden vi står på snart faller vi ner i en avgrund där minnerna blir askgrå...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|