App - Tankespår på klagolinjen
Tatueringar, hipsterbriller, ruffsigt hår jag har förändrats litegrann sen mina ungdomsår jag har flyttat, stuckit, lämnat, men är jag nöjd? "Det här är klagolinjen, var vänlig dröj"
Min farsa brukade allting bli ursinning varje gång jag skolkade tyckte jag borde göra något av min utbildning men jag orkade inte, fick ingen utmaning det hämmade min utveckling den utsträckta handen skolsystemet borde ge mig blev mer en urtvättad ursäkt och om du inte tror på det så är du troligen en del i problemet som poserar och leker som mer än dom är så lyssna;
Allt jag går av går snart på sparlåga det som avsågs kvarstå blev vanvårdat avsågat på mitten, delades som ett schizofreniafalls eviga spelade roll jag vet inte ens ifall jag hoppas jag läker eller om jag nånsin kommer va säker börjar bli svårt att hålla isär mina rollkaraktärer är min kropp blott ett kärl att förkroppsliga värden från någon annans skruvade hjärna? eller kommer allt från min slutna slutliga kärna? jag kan inte riktigt minnas vad jag trott om min framtid och min Ramona blommade aldrig har aldrig brytt mig om vad andra pratat om fast dom säger positiva saker nu och jag har slutat hata dom folk har alltid fått tro vad dom vill det hjälper kanske helning och rehabilitering men det enda som jag ber dig är att tänka på att en generalisering aldrig etsas fast för evigt som en hennatatuering förändringen kom och jag tror det blev rätt för nu kallas jag för socialt monster på ett positivt sätt
Mittpunkten i plugget, brud och lya mitt i stan jag har förändrats litegrann sen mina yngre dar för jag flytta, stack och lämna och är jävligt nöjd "Det här är klagolinjen, var vänlig" *klick*
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|