Andis - När vi träffades Satt och skrev ner det här som pooppade upp i huvudet på mig, Lyssna & kommentera...digga eller hata..Jag blickar tillbaka till blicken vi skapa-när vi först träffades o började prata-det kändes som en självklarhet- att båda ville mer-du var den perfekta tjejen att skapa minnen med-så bilden blev- att vi träffades mer-och vi pratade hela nätterna & det var inga problem-tänkte hela tiden i huvudet att du var för bra för mig-hur ska jag förklara mig- när jag ska säga att jag bara vill va med dig-och hatar den- saknaden- när du inte var med mig-kunde inte sluta tänka på din skönhet- o din kropp som var glödhet-kändes som en fantasi- när du sa att ville bli min-det kändes så bra- och nu har vi varit ihop ett tag-ingen kunde väl fatta att vi skulle bli så kära & skaffa barn-Du & Novah är det bästa som finns o det står jag för-minns där på BB när du låg på britsen och jag stod ovanför-höll dig i handen och ögonen brast ut i tårar- jag lovar-var så himla underbart att se våran Novah-