I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lyrisk Intifada

Vår Hiphop - Lyricism

2012-01-19 10:27

Lyrisk Intifada

Du skulle behöva ett serum mot plågan jag sprider, Ten Keyz tio kilo högpotent lyrisk narkotika, och sanningen svider- Textrader som kaskader med flytande lava konstant brännande, strömmande i en flod av hårda ord hjältemod är dumdristigt och betalas för i blod, jag är den dåliga killen, skurken som tömde varenda burk på flaket till sista slurken- hustlare, anonym med Ten Keys som pseudonym- Droppar mitt flow så hett, det blir brännskador på trumhinnan av tredje graden, enkom av den här separerade textraden, drar tags med en fatcap på varje synbar del av staden, så visualisera Ten Keys inte till salu på tradera, osignad hyperaktiv extravagant gangster omkullkastar branscher och rimliga chanser som cancer, du kallar dig "G-thug" eller sämsta tänkbara jävla skitnamn, jag battlar ditt arsle tills det gått så hett till att jag fastnat i en plits famn, vit man utan ansikte förutom bakom en skidmask, glid, fnask- en slyna är en slyna, jag rynkar ögonbryna, hon läckte ut min sats på en soffdyna- Putsade upp min gloc 19 med disciplin av en kallblodig jävla taktisk fuckad fara, om jag gör slag i saken, vänta bara, när asfalten jag kallar hem torkat upp som sahara, hänger du i en snara- Lyrisk intifada, vedergällning ger dej väldigt begränsade valmöjligheter, du blir bränd som av maneter, sköt upp 5 meter i pumpen lämnade resten åt slumpen, värdera ditt liv ta ett kliv åt sidan, en respirator åt den som trott han ägde dessa gator... Levererar det som orsakar att rivaler kreverar som en elektromagnetisk storm kolliderar med anti-materia, emcees är veliga, mina rimkombinationer resulterar i mentala detonationer krypterade och dolda i det heliga, yea nigga, jag reglerar värdet hos de som regerar, skjuter rim i katapult metafysiskt knäcker dej psykiskt hypotetiskt fysiskt lyriskt helt infernaliskt, du kan uppleva det teatraliskt, men snarare är diaboliskt en riktig bedömning-
dödlig som en glödande oresonlig pistolkolv, Två-tusentolv då dårar fattar noll...10keys baby.