Terrific - några texter
Jag mot världen
Försöker klara av dag för dag men Utan dig är inte allt som de ska för jag saknar en del av mig själv Den delen som jag gav bort till dig fast lågan har slocknat, finns glöden kvar så många frågor finns, så många minnen jag minns fast glöden har slocknat, finns askan kvar
men från och med idag, glömmer ja allt för du är falsk, kall å de är sant från och med idag ser ja bara fram från och med idag suddar jag ditt namn för mig, är du ett fallande löv från trädet då du slår i marken hoppas jag du lärt dig Nu är det jag mot världen!
Livet ena dagen står du där på toppen skriker av lycka, mätt och belåten men ta ej toppen för givet för ju högre du klättrar desto längre du faller
It feels that i can wait, to let it play what makes you think that i, can´t let it wait It makes me getting trouble, but i just can let it go im living through the struggles, but my heart cant let this go I can´t let it go, can´t let it go, can´t let it go
am in your webb and cant get out, i panic you´re like a demon deep inside, scary beauty, youre confusing me, stop youre losing me, truly abusively, using me
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|