I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Robin Cadier

Vår Hiphop - Lyricism

Rappare

2011-12-28 15:19

Robin Cadier

Jag springer in på krogen och beställer en jäger
jag ringer min kompis för stället det äger
tar en runda och musiken pumpas på max
ja ser en brud som skakar sin rumpa i takt
och det gick vilt till men jag menar senare
för hon va skitfin och ja vill att du ska veta de
så vi dansar en stund och klockan den tickar
en snubbe kaxar så ja knockar den fittan
jag tog två shorts och titta till kanten
samma tjej som innan det var en kista i famnen
som fiskar i hamnen så fick ja lätt napp
ja vinka med handen det va mitt sätt att

Rappare

2011-12-28 20:46
Kan börja med att säga: Nej jag är inte bäst i världen. Men lägg ner lite krut på texten. Sen kanske du kan rimma på ord med fler stavelser än en?

Öva öva öva
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Rappare

2011-12-29 13:33
`Jag rimmar ju på fler stavelser, ser du inte det?

Rappare

2011-12-29 23:03
Jag ber om ursäkt. Jag kikade för hastigt på texten.
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Rappare

2011-12-30 15:58
Rimmar nästan bara på fler stavelser, men det är lungt. Har du någon låg man kan kolla eller?

Rappare

2011-12-30 15:58
Låt*

Rappare

2012-01-05 18:51
Upp!

Rappare

2012-01-09 19:40
Någon mer som kan ge utförlig kritik?

2012-01-09 23:47
Jag kan.

Detta är inte bra så sluta uppa det snälla. Folk ger inte kritik för att det de finns så få aktiva som kommenterar här och de som gör det kommenterar oftast bara texter de anser vara värda att få kritik.

Jag gissar på att du la ungefär 10 minuter av din tid på att skriva detta, då texten är helt intetsägande och helt saknar tyngd.

Visst kan du rimma, men smäll in något intressant innan rimmen så kan det kanske bli något värt att läsa. Det jag menar är att jag inte tror någon här inne är intresserade av att höra dig berätta om en vanlig tråkig kväll på krogen, för vilka har inte glidit in på en klubb och druckit en jäger varpå man raggat på en brud?

I övrigt undrar jag vad den sista raden skulle betyda??? Ditt sätt att vadå???

Vill inte låta för negativ men det blir bara tråkigt när folk lägger upp helt meningslösa texter här, men jag är rätt säker på att om du till nästa text lägger ner några timmar eller dagar på att skriva om något intressant så kommer du få fler än en kommentar av någon trött jävel som inte ens orkar läsa.

peace

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-01-10 15:18
Hehe, det ligger något i det som Easy säger. att storyn är intetsägande och avslutet konstigt (kanske ska komma en reff där som fortsättning?)

men jag vet att du varit frånvarande ett jävla tag, så för mig är det bara kul att läsa nåt du skrivit. flerstav på varje rad, japp! I noticed och du har utvecklats mycket mycket. skriv en vers till och lägg det tight, så skare bli spännande att höra! Pöjs!
Rappat skitlänge.
Rappare

2012-01-10 15:20
okej okej! Ja det ska komma en ref efter där ! Men det ligger bra på beatet så får se vad som tycks när det släpps