I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hennes röv är fet.

Vår Hiphop - Lyricism

   

2011-11-22 00:22

Hennes röv är fet.

sluta snacka skitsnack , de låter som bullshit i mina öron. är du En dygnstack? För du ser ut som skit i mina ögon!
Hoppas du sticker från denna stad din idiot.för Du går som en spastiker o är fan inte klok.
ta ditt pick och pack och stick från mitt jordklot
Dra till en annan planet, och sitt där och dö- för så fort jag ser dig så fort du rör dig stör du mig.
Hoppas du vet, att du e helt körd i huvet.
Kan inte vara lätt för dig, att allt ditt fett är där istället
För en hjärna.
hade de vari sommar hade du gått klädd som en tärna
I ett lucia tåg.
Och du ligger med alla som ger dig din favorit drog.
du är inte ens våt o kåt utan du tar de hellre i natura.
även om du har råd,så gör du de ändå men pallar inte ditt eget gråt när du ångrar dig.
fattar du inte ens själv att du blir utnyttjad? Du är grundlurad.
Du är en sån tjej som tror du alltid har rätt även när de e fel. Önskar nån kunde linda silvertejp runt din mun för så fort du säger något ställer du till problem,
Bara för att du vill ha uppmärksamhet din attentionwhore .
Förut sa jag att du inte var fet men de va en lögn. Din röv är så fet att den väger som 2 personer men de va en dröm
för i verkligheten väger den som 2 miljoner elefanter som klampar runt på africas savann.
Om du skulle campa i arvika och sätta dig på tältet skulle du undra vart den staden försvann-
Din fitta är säkert så uttöjd vid det här laget, att den också är en person som kan klippa sig ,ta ett jobb och ta sig i kragen.Tänk att jag en gång tyckte du var fager, Men när du bajsar hamnar skiten på din mage
Du luktar inte så gott längre heller, Mer som en gratis hora ute på kvällen

En av mina första texter, jag är inte så grymm, skulle gärna vilja få lite tips och struktur. kom med Kritik!

spårar det av och blir osamanhängande?
vad kan jag göra bättre?
är allt bara skit?
suttit i 2 timmar nu kanske för gäves.

......................