Broder Vis - New Chapter Jag försöker göra allt som står i min skuldSå att jorden går runt och här råder ett lugnMen i frågande stund finns ett tvivel iblandNär dom rika har makt och man får kivas med fanFast med varje dag som går blir jag en visare manFör jag krigar mig fram och letar livets balansMed en etik som jag kan berika min själ påJah finns där för mig och han visar min väg såAtt jag kan uppnå mer än att leva och döOch virka ihop denna tråden som redan är skörJag delar mitt bröd om du lever i nödKänns någonting fel ja då ser jag mig förDom kallar mig friställd fast jag knegar för lönOch det är ingen kredithjälp eller sedlar i högUtan folk som lyssnar och försöker förståOch för ökad självinsikt så jag gör det ändå...Tänkte kolla här på forumet om jag kunde få lite feedback på den här texten jag skrev ikväll. Tips på rader som bör omformuleras etc. eller bara lite big ups...Är riktigt nöjd med strukturen iaf och här är beatet jag har producerat till texten:http://soundcloud.com/broder-vis/new-chapter-hip-hop-rewirePeace!