I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

HarmoniC - Sviken av Lyricen

Vår Hiphop - Lyricism

   
Lyricist

2011-11-07 00:50

HarmoniC - Sviken av Lyricen

Ensam i denna gråa trista värld och ingen vill bevittna när
mitt livs sista gnista blir en misär,mitt sinne svälter ihjäl fan sätt mig i en likkista ditt sär så slipper du mina besvär!
innan jag börjar känna hämndbegär,
men nu ska jag inte vara såhär du fattar väl det där (du som har mensbesvär)
att det är lätt att tappa förståndet så istället rappar jag bort min ångest i väntan på att bli korsfäst
för jag har tappat hoppet totalt och helt och hållet har jag förlorat förståndet? jo nåt åt det hållet så detta blir mitt sista avsked
adjö hejdå när jag frångår i en långsam självdöd för min rap är något av en komedi likt död snö
kan ju inte undgå att bli besviken när jag till och med blir sviken utav lyriken och om nu publiken tycker detta e en kass låt
så slår jag dom gul och blå som en stor svallvåg

Kom gärna med både positiv samt negativ kritik! :) skulle vara najjs att få några tips om hur jag skulle kunna förbättra mitt flow då jag själv tycker att detta inte alls går ihop på många ställen.. tack på förhand// HarmoniC

(Inlägget ändrat av HarmoniC 2011-11-07 00:52:29)

Where's my sandwich? Oh There's my sandwich! i got a blind date with destiny like any average joe