Sellish - Vi stod där i regnet
Min födelsedag är ju här nu så måste passa på att släppa nåt, blir en text!
Varför kan ingen berätta när båda vill samma sak Vill ha varan men risken e för stor så blir ett annat val Jag vill verkligen att de ska bli som det inte får Gör de säkra valet känslan som fanns är nu inlåst
Låt oss berätta o låt vänskapen förstöras direkt Hellre det än att vi väntar ut på att vår glöd släcks Vet att detta kan förstöra rätt mycket Men föredrar det än att vi vänder varandra ryggen
Vill inte att du ska sluta som nån jag knappt känner igen Eller en gammal barndomsvän som jag tror var nåt speciellt För några dar sen var det jag som lämnades själv O jag känns inte som att jag existerar tills vi träffas igen
Vill kämpa i regnet tillsammans - varför känner jag så Du är en av dem få som fått mig att fälla en tår Antingen får jag älska o ta hand om dig i tusen dagar Eller så får vi gå vidare - glömma var vi kunde vara
I miss the rain You and I kissed when we both touched lips in the middle of the rain I miss the rain You and I pulled both eachother so close in the middle of the rain
Du är hos mig nu - jag mår bra så snälla stanna kvar Jag mår så jävla knas om jag inte sett på en hel dag Ber dig stanna kvar, du får vara här en hel framtid Men inget du måste jag ber bara om en natt till
Ligger o pratar om allting håller om dig till nattens slut Du o jag kan berätta vad vi känner vi har chansen nu Bådas tankebanor snurrar lika - ingen vågar yttra sig Vi båda tänker samma sak - vill bara skydda dig
Vårt förflutna hoppas jag att det kommer kallas oss Men om vi väntar för länge kommer det inte bli nåt sånt Vi försvarar vår vänskap sanningen är att vi skäms Om vi inte gör nåt snart kommer vi bara ha tankar vad kunde ha hänt
Om vi sagt vad vi kände om de skulle vart vi Vi skyller på varandra när vi vet att de va självdestruktivt Du tog all min tid jag tror att du tog över mitt liv Men kan inte säga att nåt av det var skit
I miss the rain You and I kissed when we both touched lips in the middle of the rain I miss the rain You and I pulled both eachother so close in the middle of the rain
Kan inte softa kollar min mobil allt för ofta Varje vibration jag känner gör så att jag hoppas Brukar inte ens kolla brukar bara låtsas Att det är du men jag har aldrig så tur
Men när det väl händer så känner jag glädjen Stiga upp i kroppen och jag är gladast i sverige Jag hade inte fällt en tår på två år Men sen när jag börja lära känna dig blev det så svårt
Jag vet fan inte längre vad jag ska göra Alla band som funnits mellan oss är nu förstörda Att du fortfarande älskar mig är allt jag vill höra Kalla mig en kannibal för du var fan min föda
Inser att tankarna jag hade inte fanns i din skalle Du o jag Hah det har aldrig nånsin funnits den chansen All min dyrbar tid det var nåt jag skänkte Bara för att låtsas att vi stod där i regnet
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
|