tomtefar
Jag vandrar i den äldre natten, ciggen i min högerhand Gata upp och gata ner, gata dit och gata fram Juletid och snön den faller, faller i sin ljuva glans// Jag tittar upp mot himmlen, den är svart med stjärnors svep något blinkar till och fångar upp min märksamhet// Ett föremål, en rödklädd karl, det måste vara tomtefar// Han landar en bit längre bort, jag springer dit med glädjehopp//
Tjena, tjena, tomtefar vilket präktigt skägg du har Jag har några frågor, och jag önskar mig ett ärligt svar// Tomten tittar upp, med en besvärad blick -''låt gå då, min unge herre, varsegod och sitt//
Okej din jävla tomte Jag fick aldrig min brandbil, när jag var åtta bast Var jag inte snäll nog? Hade jag uppträtt mig kasst? för jag doppade snoppen i soppan en lunchrast? bråkade varje rast, Förgrep mig på mormors katt? lekte doktor och omskar min kompis mats?// Ja, med en rostfri stålkniv fick han en penis utan skinn Tomtefar ska ingenstans inatt, inatt är han min//
En humoristisk skräptext som jag hittade på datorn, vad tycks? Pz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|