I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

lite freestyle

Vår Hiphop - Lyricism

   
Skribent

2011-09-22 23:49

lite freestyle

Hur mycket hinner man på en dag, hinner man visa att man inte är svag
Du tror att vi alla vill se, men inte fan vill vi de
för det enda du gör är att bevisa vilket jävla svin du e

vaknar upp i ännu en dag
kan ju inte vara mer än igår, brudar bärs och andra saker som jag vet att jag får
kanske kommer det till att bli, något som man inte bara kan skita i
för när vi rullar in på festen så spottar vi rhymes, du står där - tappar hakan som frank grimes
ja du hörde rätt han är en simpsonfigur, men han har fortfarande mer respekt än ditt skabbiga armbandsur
kanske det låter som om jag lever det perfekta livet, med bitches och hoes - ja det är givet

Du kliver fram och tror du har någonting att ge, stanna upp och bli förundrad - hänger du me
står där som ett stort jävla vadå, sträcker på tårna och siktar efter något du aldrig kommer nå
värre tunghäfta än den i 8 mile, ja det tror fan det efter du bevittnat min style
så dra härifrån - vart du nu kommer ifrån, för kommer du hit igen så får hålla hårt i din telefon
jag tar den - filmar dina kassa rim, lägger ut på youtube som en how not to film
du får oss att förstå innebörden med skräck, du är dålig komedi och du är ful som shrek

Killen tar till våld för han blev så knäckt, du har inget - kolla på mig för jag har respekt
ta och dra med din polare och dina kassa rim, för här passar du in lika bra som flickan i the ring
jag hör jubel i mitt öra, medans det bästa du kunde komma på va "tuta och köra"
du platsar inte ens in i byggare bob, du kommer och tror - men du är en snobb
stick tillbaka till stureplan din jävla nolla, för det du åstakommer här kommer aldrig att hålla
du har din kavaj och dina sneakers, men fetglöm att vi dunkar din skit ur våra speakers
jag tror jag har bevisat att du inte kan va med - du kan ju fan knappt käka soppa med sked

Glider runt och tror du får ligga, medans det du egentligen gör är att tigga
så kom kliv ut i bilen och möt mig face to face, försök så hårt du kan för det här är mitt race
du försöker ta dig an mitt flow, folket ställer sig i ring gör sig beredda för show
dom hinner inte fatta vad som händer, jag spottar rim,trixar med kepsen och visar tänder
dom kallar mig för kamphund, medans dom ser dig som en skröplig gammal hängpung

du står och snackar om hur stor du är, men inte fan hör jag något nu när vi är här
bälteslösa braller och kepsen på sned, fan spelar det för roll-du hänger inte me
men när det kommer till kritan,skriv att du får ta saker i skitan


vart helt fucked av fronda - en spark i ansiktet så var tvungen att ge mig på skiten
rövjuice eller okej ?