Qruu - Ser på Kanye och mår illa Läste om Kanyes konsertBörjade må illa och så skrev jag så här...Rappare blir stjärnor, musiken blir scenkonstJag skiter i det där och skriver explosivt - brevbombPow! De har laser och videoeffekterGlöm kändare och större allt jag vill bli är bättreSer på Kanye och mår illaVill vakna upp och dra en lättnadens suckMen jag drömmer inteBerättarens röst blev en liten liten del av en jävla eventproduktEtt skämt, korrupt, det känns absurtEtt mästerverk, men ett stort hot mot min passionEn motpol till min visionSlutar klättra, börjar grävaNog nu, går underjordVet var jag hör hemma, framför mig ser jag Vinnie paz och Ill BillEller lokala klubben, mig själv, Dizi, Ad och Lill-fillNya låtar, men samma stil, samma liveshowOch ännu någon till som hör oss rappa i sin i-phoneAlltså, lyssnar på orden till taktenDu vet, en promenad genom parkenEn ny dag mitt i nattenBara skita i snacket, skrika ut fuck itHöra horkonserten i fjärranStänga ut den och själv lägga ner mer blyerts till pappret.
skriver explosivt - brevbomb