Zin Kim - Killuminati
Zin Kim - Killuminati
Vers 1 Jag promenerar på gatan i Araby jag ser dom blåa fokuserar, planerar fan jag spyr på dom så dom blowar, dom hoar dessa poliser, som inte har nån aning om vad dom skriver på för saker vad dom sen jobbar som pass dom, vi lever vårt liv. ja sa fuck the law! "there is a heaven for a G" aa som tupac sa se vissa grabbar här har valt o leva så som dom lever o vi har varandra där vi har o därför varar de förevigt o det passar inte till, funkar inte riktigt in att de vore ingenting när staten vill sprida jin så därför samlas vi omkring, vi omringar o lyser kastar bomber o som ryker sedan skjuter vårt byte här finns de fucked up folk som bryter av dina ben jag ger er fakta o råd så ni aviker mer Killuminatis e fler än ni nånsin kan bli så försök inte mer ni borde låta bli
Reff Eeeoooo När dom kommer blir det avrättning sedan kommer de en fortsättning eeeoooo med uniformer o stil. som om... jag tänker åka illuminati bil eeeoooo det dags o samla vår trupp, så mina bröder, soldater de daggs o ställa er upp eeeoooo dom blåa dom siktar nina. kolla bakom... mina står o siktar sina! eeeoooo
Vers 2 Promenerar längst kanten av vägen o funderar på varför dom får arrestera vistitera o gå hur ska jag säga det ja menar att ingen får göra så som farbror blå när dom kommer som dom vill o gör ändå så vem e dom som ska komma o ba kräva respekt här finns dom.. som bombar för o häva direkt dom skapar politik för o styra liv, o snackar bara skit vadå får rösta fritt, med deras alternativ är inte född igår nej, ey mig kan ni inte lura försöker spela något game, jag glider inte med sjua har lite heder i mej, jag passar på sånna som snackar kickar regler okej men dom som talar vill jag fucka vilken heder har vårt land o vad står människorna för jag vet ni ser det vafan, staten gör än medvetslös men ja vet vem jag är, vad jag vill o ska killuminati for life skapar fred en dag
Reff Eeeoooo När dom kommer blir det avrättning sedan kommer de en fortsättning eeeoooo med uniformer o stil. som om... jag tänker åka illuminati bil eeeoooo det dags o samla vår trupp, så mina bröder, soldater de daggs o ställa er upp eeeoooo dom blåa dom siktar nina. kolla bakom... mina står o siktar sina! eeeoooo
Outro Upp med din heder din mannen ladda ditt vapen ... ey, sedan sikta mot staten Upp med din heder din mannen ladda ditt vapen ... ey, sedan sikta mot staten ja sa Upp med din heder din mannen ladda ditt vapen ... ey, sedan sikta mot staten Upp med din heder din mannen ladda ditt vapen ... ey, sedan sikta mot staten
av: Kim Zineldin (Zin Kim) www.zinkim.se
www.zinkim.se www.zinkim.se www.zinkim.se
|