Tabell - Hitta tillbaks Shuu lululu =) Satt och skrev en text igår, dock har jag inte engagerat mig i rimmen så speciellt mycket,det var längesen jag satt ner o skrev något, så förväntar mig inte många bra kritik. Men tänkte iallafall droppa denna och hoppas på hjälp och konstruktiva kritik =) Jag vet inte hur jag ska börja på vägen till det bättreJag är en ung kille som är uppe på sena nätterOrkar inte vara inlåst, jag har fått nog så det räcker/Tar en promenad i det gråa vädret som en gång var braJag är vilse i denna djungel, och jag måste hitta tillbaksLägger mig i en kall dike och hoppas på att jag får ett svar/Men hör bara vinden som smeker över hela min kroppOch ljudet från regn som smeker runt mitt hoppInget är som det ska , bara molnet som är gråttKänner kroppen förvandlas från varmt till kalltDet blir kallare för varje sekund som jag andasVarför ska detta hända just mig?Kunde lika gärna ligga i soffan och dricka champagneReff : Nu är mitt liv över tänker jag i stora dragFinns inget för mig i denna värld som är braBara vinden som susar förbi mina darHellre vara död än att leva i mitt jagLigger fortfarande kvar på samma platsFnns inget jag kan göra mer än att vara starkFokusera på att överleva leva och vara skarpFörsöker resa mig upp och ramlar ihop lika fortLigger ensam någonstans i någon skogÄr så kall i kroppen så att jag inte har någon ork kvarBer till min gud ännu en gång och väntar på svarMen tiden tickar iväg och jag förblir dödKänner hur döden ropar mitt namnMitt liv är slut och min själ tar djävulen i sin famnReff : Nu är mitt liv över tänker jag i stora dragFinns inget för mig i denna värld som är braBara vinden som susar förbi mina darHellre vara död än att leva i mitt jagx2