Messias - Ormar i gräset Ormar i gräset? Dom röker jag utServerar fisken varm, vinet och brödet är slutGoltuppar och grisar får ett möte med gudHajjaru? Flocken jagar råttor över ett stupEn Svensk tiger och ränderna går aldrig urDet fromma lammet som blev färgat av en svart naturhar fastnat djupt i ett blandmissbrukoch försöker klättra upp i sitt hamsterhjulGör man snabba klipp får man springa med saxarSå när klirret i kassan är från springet i trappanfår du akta för krokben vid samtliga fotstegoch se till att du har skor i en passande storlekför om du snubblar till så hinner lagen ikappGriper dig för alla skitsaker de kanoch nån från ens område blir en sångfågeli tron att han själv kommer slippa fångvårdenmen blir satt i bur som det fakking djur han blivitJag började balla ur, slåss och strula tidigtMinns första gången jag blev tjallad påVar bara en skitunge men det satte spårVar kanske elva bast och var mellanhandåt en äldre grabb för en extraslantmen käften slant till en keff bekantoch vipps så visste dom var väskan fannsinget hekto hasch men lite sprängämnenoch alla inblandade fick ett helveteVille sätta ett saxblad rätt i hans skallbasvar liten då men det som hände var allvarKände mitt ansvar, det jag nämnde i kallpratför ett läckande dampbarn ledde till samtalmed rektor och soc, det var knas totaltmen det jag lärde mig då sitter kvar idagdet kanske låter som en plattityd...men om tiga är guld så är tjalla bly
hur länge har du skrivit samt hur ofta skriver du?
kände inte helvete-sprängämnen alla snackar om
Var kanske elva bast och var mellanhandåt en äldre grabb för en extraslantmen käften slant till en keff bekantoch vipps så visste dom var väskan fanns
men om tiga är guld så är tjalla bly