John Fisher - Kronofogden Ja när jag ändå håller på så kan jag ju dela med mig av en svensk text också, alltid kul att söka lite respons... Här var en jag satt å skrev och tänkte på min nya vän kronofogden :D Har du sett min nya vän han heter kronofogdenden där pengen som försvann det var nog han som tog denVart pengen går vet bara han å hans rövarbandsitter på ett konto växer stadigt i ett annat landSå långt från mig som det bara går för dem att kommanär jag behöver de som mest blir pengarna till ångasanningen gör ont hur jag än lindar in denta en kniv sätt den mot mig le en stund å pressa in denRefKronofogden min kära vändet knackar på min dör han är här igenkronofogden min kära vändet han inte tar idag ja det tar han senKanske du vill ha en kopp av mitt fattiga bloddet är det enda jag har kvar säg till när du har fått nogeller vill du suga tills du tagit sista droppenför att se mig falla livlös till den djupaste av bottendå finns inget kvar för nån av er att ta från migskulden är betald bara se hur allting löste sigmitt sista andetag det gjorde mig helt skuldfridock så finns det många kvar som fogden kan få tag iRefKronofogden min kära vändet knackar på mi dörr han är här igenkronofogden min kära vändet han inte tar idag ja det tar han senJa men sådär, den är ganska kort men jag skrev denna och tänkte försöka få fram ett mixtape med korta låtar i ungefär den stilen, med namnet "fattiga beats från en fattig människa" Som kort och gott ska vara en gnällig fattigmans skiva där jag tjatar slut på om att vara fattig så man slipper fastna i dom tankarna :Dja men det var ju det, hoppas nån gillart :D