Stukad - Ett helvete väntas efter ett helvete Mitt liv är misär, allt kvittar förutom är mina begärAllt jag vill ha är lite sinnesro och frid i min själEgoist, likgiltig till vad jag gör för.. min familjSå jag pular piller och röker så mycket tills jag skiter iBrustna hjärta, jag har sårat många, det gör ont i själarFör mycket skuld att äga som känns för tungt att bäraJag brottas med demoner och mitt inre är full av smärta.. Vi har ingen lust att äta så vi blir undernärdaOmges av pundarjävlar, vistas i skumma världarDu kan aldrig uppfatta om dom är lugna eller bulla jävlarJag omges av apatiska nervvrak som bryter ihopJag omges av kriminella kåkfarare som bryter ihopFörstå min stress, måste lämna mitt sinnestillståndSå titta inte ned på mig för att jag brukar piller och holkEn vända igen, får fortsätta tampas och kämpainstängd i ett rum med endast dina tankar som sällskapDet är avtändningen som är den enkla biten..Den riktiga utmaningen kommer när du ska ändra livetDu saknar dina gamla rutiner, om det så är att mecka en holkEller om det är så att du satt och rökte rännor med jonkDu måste hitta andra vägar, träffa brudar, kyssa kinderEller skapa naturliga endorfiner genom att lyfta tyngderDu måste skapa nya minnen, kan inte kolla i backspegelnFörsök tänka positivt och inte leta efter nackdelarJag vet att det är ett helvete, mina vänner sitter i fängelseÄr det mänskligt att han får tända av i en häktescell?Identiteten bleknar bort i en annan social värld..Det är delvis därför många av oss stannar kvar härTjugofyra bast, jag är kvar i samma sits som innanPillertrillar. twistan spliffar, gömd.. i min dimmaFramtiden får utvisa min tillvaro, lämnar mitt liv åt ödetMen jag fortsätter skriva så länge det jag skriver rör er