Stukad - Ett opium för folket Kvartar i miljöer där det är konstant spring i trappenPundarna som bor där vill inte föra liv för grannenDetta ständiga rännande, dom kommer dit för att bankaSen ut och drifta igen för efter deras sil är dom pankaSkulder som inte betalas i denna världen löses med våldNavigatorer på bordet, dom sitter och röker sitt jonkDom hustlar och fifflar, det du vill ha kanske kan fixasDesperata och oberäkneliga, dom gör allting för fixarIngen vanlig svennebanan, det verkliga livet berättar jagDetta är som en novel skrivet av Kenneth Ahl..Jag är kroniskt sjuk med pennan, kalla mig gatans poetFör jag ljuger aldrig och förmedlar saker jag serGer dig en äkta bild av misären - en blick in i världenDetta är för bröder och systrar som är vilsna på vägenDet gick från att beckna sin knuda till att sälja AlumaSkakiga händer, saknad av tänder, dom är hemlösa frusnaHon började med att sniffa men testa att skjutaDu kan få råd men det är bara du som väljer att slutaDet är tufft men du behöver inte din din äckliga sprutaDu behöver inga droger när du har texter från Stukad
Hon började med att sniffa men testa att skjutaDu kan få råd men det är bara du som väljer att slutaDet är tufft men du behöver inte din din äckliga sprutaDu behöver inga droger när du har texter från Stukad