Stukad - Måste komma bort härifrån
Har vatt på många dårhus men blev ej troende tillbaka o.. letar boende hos mina medberoende Besvikna föräldrar som vill att ens liv ska förändras fast än dom vet att inte ett skit kommer hända Dessa uppgivna änglar, jag tackar för ert stöd Jag kan garantera att utan er hade jag vatt död Skuldkänslorna äter upp en så jag pular piller Och röker så mycket tills jag får dom ur mitt minne
Suget är så påtagligt och ångesten är ett faktum Dom som tror det är en dans på rosor.. fuck dom Kämpar emot suget med varje kroppsdel jag äger Det krävs en stark viljekraft för att stoppa begäret Återfallet lurar bakom hörnet, jag frågar mig själv hur länge jag ska vara fasthållen i djävulens grepp ska suget för alltid bestå i min existens.. eller kan abstinensen upphöra och själen bli släppt?
Det är ganska svårt att säga nä till droger, när Folk runt omkring en röker jonk framför näsan på en Två polare placeras på samma ställe, vi vet vart det går .. den ena kommer följa ledarens spår Börja med att dom snackar intjack och gamla minnen Slutar med att dom blandar spliffen och haffar pixen Jag omges av kåkfarare och narkomaner.. Som utan någon tvekan måste fixa knark för dagen
Jag ska se varje morgonkvist med optimism.. För så länge hoppet finns kan jag komma dit Solen skiner och här finns inget grått och trist För en sekund kan jag glömma att jag mått så piss .. kan inte längre tänka "vad har jag gjort!?" utan antingen sjunka djupare i depressionen eller ta mig upp Och jag kan intala mig om att jag njuter varje kväll bara för att erkänna att jag ljuger för mig själv
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
|