stajl - sliten
Beat: And vinny in the car goes like;yepp, yepp, jag är fakking sliten, sliten men det gör mig ingetting -har vart det sen liten yepp, yepp, jag är fakking sliten, sliten -jag gick till grönt gräs efter den bruna hashbiten kunde få ståfräs när jag ville -yepp jag är den killen och det bästa av allt förutom stor -jag fatta' drillen, superk-k-k-killen barnsliga ord men jag skiter iiiii jag gör det vanliga i vår bil, verbalt mord -gör dig vanskapt för jag pallar shi (abooowwh ) jag river ut dina ögon och kastar bort dem, bort dem för du mättar aldrig min aptit ape-crazy-shit, -du påminner mig om en viss astrid så jävla fake att du bör hålla dig inne nattid mitt rapsinne mördar ditt smyckeskrin -det rinner bara ur damn så du måste vara fattig uh, vad, snälla bappy-pappy -varför är du så äckligt jävla tattig!? yepp, yepp, jag är fakking sliten men det gör mig ingenting -har vart det sen liten jag gillar den här linjen fel spår, så spårat -men jag älskar den här skiten.. men jag diggar det.. -min flickvän diggar det cashflow 1 dag i månan', -nästan som om man tigger om det pull the trigger, vågar du? -oh yeeeaaahhhh uuuuh, kompis vad, stockholm, -är i stan chea, pop' dat glock son, -du är med grabbarna hela dan' real shottaz in to da dawn, shutdown som en golande kumpan polarn' är i sätet brevé med hagelbössan om det blir problem så ba' pump han' han har järnet mot sin kropp, redo för ett dubbelskott jag är sthlmhero på min tipptopp -så det är cool om bilen skulle stannas av ett oväntat stopp knas leder till ett ju ändå till knäskott.. ..och tar du själv till våld blir det bara ett nackskott jag är sliten och det är fördjävla soft.. vi rullar upp men ner för gatan och blickar möts med benbrott.. jag är sliten och det är fördjävla soft.. yepp, yepp, jag är fakking sliten men det gör mig ingenting -har vart det sen liten jag gillar den här linjen fel spår, så spårat -men jag älskar den här skiten.. uuuuh jag är här uppe, uppe, -kan ni se mig uh, halsar 5 nubbe, vilken snubbe, - bara ge dig jag rövknullar min chey upp o ner samtidigt som vi har strypsex så jävla dirty fiddey in da suv -men ser ut som ryan secrest.. gimme love n'put yo gunz in the air -before I do some shit I regret det där lät ju skitffett, banda' det DJ och rulla upp i scubadräkt blås lila bubblor av mitt gräs från min skumma kuba-släkt yepp, vi é dumma, ja ba' flumma(summa-summa ) sug min hubba-bubba, subba (kom nu puuuumbaa ) ja ba', hon ba' alla é sliten allt är perfekt så ja ba' bränner av en där bak rakt av i bilen (aptiten ) hade jag haft mer weed hade det räckt -men det är cocktail nu biieetch så skicka biten yepp, yepp, jag är fakking sliten men det gör mig ingetting -har vart det sen liten jag gillar den är linjen fel spår, så spårat -men jag älskar den här skiten.. så stenad att vi får grönt ljus i varje korsning kors i taket, vem blir korsfäst nu? uh, får man inte vara nerrökt som en skorsten (*stavn) får man inte skicka ut spam-brev med ens texter via Posten? jag sitter ju bara här bak och tittar ut efter snut med huvudet på lut basen trycker ner mig i golvet -många håller sig inne, jag försöker bara hålla ut tills jag hamnar där uppe på heltid hel-chill på en livstid av fritid blir nästan helt vild, bara tanken får allt o stå still rullar en till, lutar mig tillbaka, allt är chill yepp, yepp, jag är fakking sliten men det gör mig ingetting -har vart det sen liten jag gillar den är linjen fel spår, så spårat -men jag älskar den här skiten..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.