Bitheway - Bögen i buren (är lös)
min kanske personligaste text hittills...kritik uppskattas...
jag är en vanlig människa bland alla djuren dom kallar mig helt enkelt bögen i buren men nu är bögen i buren lös jag är bi,inte bög fan va du är trög
mobbad hela livet av främlingar folk på internet som vill vara hemliga men vågar inte stå för det dom skriver dom säger senare att dom bara driver men vem skrattar? inte fan gör jag det min kärlek till bisexuella är oändlig som havet fäller en tår för alla jävla hatbrott hoppas denna låten blir som ett startskott inse att sexuell läggning är oväsentligt vet många som tycker att det är "ooh så skämmigt" kom ut ur garderoben och stå för den du är så kan du ragga på både tjejer o killar utan besvär
jag är en vanlig människa bland alla djuren dom kallar mig helt enkelt bögen i buren men nu är bögen i buren lös jag är bi,inte bög fan va du är trög
för ett år sen så fick jag spö av ett gäng som tyckte jag skulle dö men jag överlevde och fick min hämnd mitt liv är värt mer än 50 fucking spänn häller upp en grogg och festar och har skoj specialdrinken : vodka,saft & oboy har fått många pm på whoa från grabbar som säger att dom är bi men sitt rykte dom inte vill sabba dom beundrar mig och raggar lite grann jag tar det som en riktig komplimang alla människor är lika mkt värda du kan kalla mig vad du vill,jag är härdad
Första rapparen som öppet är bisexuell? Fuck fördomar ,jag är bara speciell!
|