Tvivlarn' talar i tungor Första rap-texten på LÄNGE för mig. Typ fem år sen jag sist skrev en ordentlig tror jag, hoppas på lite feedback från likasinnade.Mina handlingar talar för sig, jag talar till klungorJag talar för gemene man, med kluvna tungorhåller låg profil för vad som nu stundar, fähundar, vandrar runt i månskenet, varulvarJag håller mig vid liv med hjälp av blytunga järnlungorsom välkända fähundar gravplundrar, avdunstarrakt upp i atmosfären, ser sen ner på hela världensätt dig ner i båten, gör dig klar för sista färdenkalla mig för bildkonstnären, jag målar med ordjag ser mitt rimblock som Bamses stora målarbokjag ser det som oklokt att löpa amok vid varje avkrokfast i samma spår, precis som ett gammalt ånglokSom en kille i rullstol är jag helt enkelt i särklassÄven om du uppfattar mig som värdelös och skitkassMed rim huggna i sten, som en Sigtuna-runasprider jag lögner och hot och rappar om det förbjudnaJag är Expertkommentator, i starkt behov av pyskisk vårdMed obekväma sanningar som wikileaks och Wikegård