Bitheway - Ragget från gayklubben (sextext känsliga läsare varnas)
innan ni fortsätter läsa vill jag varna för rätt detaljerat innehåll om ett homosexuellt erotiskt möte. läs vidare på egen risk och ni som läser får gärna ge konstruktiv kritik om texten. peace
vi spanar och ger varandra blickar båda gillar vad vi ser,om våra läppar vi oss slickar han kommer fram och erbjuder mig en drink ser på nära håll att han har lite fint smink
jag tackar ja,och får en cosmopolitan jag skämtar och säger att han kan ta fram kondomer och oljan men samtidigt så menar jag vad jag säger vill ha hem denna killen men jag är ingen player
han nafsar mig i örat och frågar en sak "tycker du om att få den därbak?" jag blir stenhård och känner mig kaxig vi sticker från klubben och beställer en taxi
kommer hem till mig,och tänder några ljus han börjar klä av sig och frågar efter snus men jag har bara vin,jag häller upp två glas vinet känns så bra,vill ha killen i min bak...
REF:
smutsigt sex,hårt i baken ryck mig i håret och dra mig i spaken denna natten är helt fucking galen kommer ta en hel vecka att bli återställd i analen
han kör ner en hand i min byxa och drar i mitt rövhår tar inte lång tid innan han har ett finger i mitt rövhål snart så har han i hela sin näve känns så jävla skönt när han bara gräver
han trycker in sin kuk och jag stönar högt! detta är den största kuken jag mött! hoppas ingen känner sig stött men sexet är fantastiskt och allting är så sött
snart vill jag byta,jag vill köra in den i hans röv jag är bisexuell men snart blir jag nog bög :P kör några juck och rövsaften rinner känner mig så het som att jag brinner
drar ut min kuk och riktar den mot ryggen vi ler mot varann och vi båda känner trygghet jag runkar den kraftigt och gör mig redo för ett sprut sprutet är sjukt,och det var världens bästa skjut...
REF:
smutsigt sex,hårt i baken ryck mig i håret och dra mig i spaken denna natten är helt fucking galen kommer ta en hel vecka att bli återställd i analen
Första rapparen som öppet är bisexuell? Fuck fördomar ,jag är bara speciell!
|