Bitheway - Ragget från gayklubben (sextext känsliga läsare varnas) innan ni fortsätter läsa vill jag varna för rätt detaljerat innehåll om ett homosexuellt erotiskt möte. läs vidare på egen risk och ni som läser får gärna ge konstruktiv kritik om texten. peace vi spanar och ger varandra blickarbåda gillar vad vi ser,om våra läppar vi oss slickarhan kommer fram och erbjuder mig en drinkser på nära håll att han har lite fint sminkjag tackar ja,och får en cosmopolitanjag skämtar och säger att han kan ta fram kondomer och oljanmen samtidigt så menar jag vad jag sägervill ha hem denna killen men jag är ingen playerhan nafsar mig i örat och frågar en sak"tycker du om att få den därbak?"jag blir stenhård och känner mig kaxigvi sticker från klubben och beställer en taxikommer hem till mig,och tänder några ljushan börjar klä av sig och frågar efter snusmen jag har bara vin,jag häller upp två glasvinet känns så bra,vill ha killen i min bak...REF:smutsigt sex,hårt i bakenryck mig i håret och dra mig i spakendenna natten är helt fucking galenkommer ta en hel vecka att bli återställd i analenhan kör ner en hand i min byxa och drar i mitt rövhårtar inte lång tid innan han har ett finger i mitt rövhålsnart så har han i hela sin nävekänns så jävla skönt när han bara gräverhan trycker in sin kuk och jag stönar högt!detta är den största kuken jag mött!hoppas ingen känner sig stöttmen sexet är fantastiskt och allting är så söttsnart vill jag byta,jag vill köra in den i hans rövjag är bisexuell men snart blir jag nog bög :Pkör några juck och rövsaften rinnerkänner mig så het som att jag brinnerdrar ut min kuk och riktar den mot ryggenvi ler mot varann och vi båda känner trygghetjag runkar den kraftigt och gör mig redo för ett sprutsprutet är sjukt,och det var världens bästa skjut...REF:smutsigt sex,hårt i bakenryck mig i håret och dra mig i spakendenna natten är helt fucking galenkommer ta en hel vecka att bli återställd i analen