App - (P)Resident Evil
Jag kommer alltid vara typen som ratar en middag fast den är gratis, för jag vet att det blir jag som får diska vid första titten kanske det inte låter som mycket men det finns en djupare mening bakom att förstå när man tytt den för mycket East Coast Avengers har gjort mig samhällsmedveten det samlas problem, så kollar man hur grannarna lever men det är samma gamla vart man än reser vilken kanal man än zappar på tvn man tittar ett tag, nån vinner ett val men inget blir bra för löften om förändring försvinner den dagen han har lagt eden auktoriteter utför brott som alla kan se men kommer undan för att domstolen vill slippa pappersarbete och tack vare skattesystemet har bankverksamheter massor med deg och kapaciteten att reducera arbetslösheten
Men ändå händer inget, för vem vill föda parasiter och bönder är ju det första man offrar i schackpartier seså nu inga arga miner utan arbetstider finns det alltid tid att finna sin plats i livet du kan skaffa en hobby, det är ju så trist att bara va hemma men det är svårt att få saker att hända utan sparade pengar ja jag tror att ni fattar, men så fort förtroendet fattas stämplas staten snabbt en som foliehattar
Jag har druckit djupt av sanningen men varje insupen visdom har lämnat mig med en skalle sprickfull av misstro och jag ser inte längre skillnad på om jag hatar eller avdyrkar migräntabletterna jag poppar dagligen mot bakfyllan en samling tjuvar på annan magnitud fast med samma brottsmetoder det som kommer ut i dagsljus reagerar som kroppsfunktioner hos vampyrer i morgonsolen bränner skeppen, dom sjunker ner och kaptenen går under med dom
Du undrar hur dagens ledare kan få vår värld att gå runt Jag svarar i en nation av zombies är den hjärnlösa kung
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|