Messias, Indolent & App - Gråzonen
Messias Det här är gråzonen - För alla utan pengar för flyktingar, för arbetslösa, för utestängda Välkommen hit, det här är ändhållplats För oss som aldrig någonsin har getts nån chans Det här är gråzonen - För er med borderline för horor, för utförsäkrade, för återfall Välkommen hit, det här är slutstation Det här är stället där man överger sin gudatro
Indolent Frimurare, marxister, propaganda, ondska, mörker, tillförsikt till ingenting, allt är bara tomma löften nästan allt man ser är misär, vill inte leva såhär min själ är ett misstag på planlöst besök i en felaktig värld går igenom hela mitt stash och rullar feta med gräs funderar på varför i helvete Gud ville placera mig här bad ej om att få komma hit till klassamhället där alla gnäller där livet långsamt stryper en med sina kalla händer är säkerligen världens mest självsäkra ambivalenta person enbart iförd en falsk fasad med konstlad känsla av mod här finns inget utrymme för sårbarheter och brister försöker att fly men hopplösheten penetrerar ens sinne omgiven av kretin, skriver febrilt ned det som faller mig in om du inte suttit i samma sits lär du inte fatta ett piss vi saknar drömmar, vi som sluter ögonen men aldrig somnar vi som blint följer fotspåren av våra paranoida tankegångar
Det här är gråzonen - För alla utan pengar för flyktingar, för arbetslösa, för utestängda Välkommen hit, det här är ändhållplats För oss som aldrig någonsin har getts nån chans Det här är gråzonen - För er med borderline för horor, för utförsäkrade, för återfall Välkommen hit, det här är slutstation Det här är stället där man överger sin gudatro
App Välkommen till en framtid utan framtidsutsikt här är samhällets skick varken svart eller vitt det här är gråzonen, där du är brådmogen idag eller rånmordet imorrn för plånboken du har en stad i brand,ta det kallt, att bli övertänd Kan få dig klippt för ingenting som en frisörstudent har stått öga mot öga med min egen dödlighet och överlevt, sen plötsligt slutade ödet le jag kan inte förstå det, hur jag än försökt att se kanske är jag en bricka i nåt högre spel men jag är smart nog att leva dumt vill man vara allas bästa vän kommer man ses som hund fånga fem från förtiofyran för din sedelbunt vad du tror du vet om smuts är det som ger mig luft vem som helst kan bli en hitler, vi har alla rum för monster tills vi möter bunkergolvet...det är Undergången
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|