Stukad - När dimman har lättat
Jag har levt bakom en mur som ingen tar sig igenom Men när drogerna försvinner så rasar allt tegel och jag blir sårbar, vädret avspeglar mitt tillstånd ännu en grå dag som jag omöjligt kan kringgå Livet är en kamp och den enda utvägen är döden Friheten kommer sista gången jag sluter mina ögon Det kan låta dramatiskt men det är så det ligger till för jag är så jävla apatisk att jag känner.. ingenting Min personlighet har medicinerats bort med piller Jag är avtrubbad, håglös till allt och orkar inget Det är som min själ lämnat min kropp och ett skal är kvar Och tomrummen måste fyllas med nått jag inte har idag Jag kunde inte andas längre på platsen jag var bosatt så jag bytte ut min storstad mot skogar, men Det kvittar om du sticker i natt och gittar från allt Ditt förflutna kommer springa i kapp och hinna i fatt Och du kan fly till Nirvana men inte stanna i dvalan för hur du än gör kommer verkligheten alltid tillbaka Ändå står reptilhjärnan i ringen mot förnuftet Är detta mitt öde lämnar jag ingenting åt slumpen Jag sitter och väntar på att vinden ska vända Nu när ruset har avtagit och dimman har lättat.. Jag sa jag sitter och väntar på att vinden ska vända Nu när ruset har avtagit och dimman har lättat...
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
|