Stukad - När dimman har lättat Jag har levt bakom en mur som ingen tar sig igenomMen när drogerna försvinner så rasar allt tegeloch jag blir sårbar, vädret avspeglar mitt tillståndännu en grå dag som jag omöjligt kan kringgåLivet är en kamp och den enda utvägen är dödenFriheten kommer sista gången jag sluter mina ögonDet kan låta dramatiskt men det är så det ligger tillför jag är så jävla apatisk att jag känner.. ingentingMin personlighet har medicinerats bort med pillerJag är avtrubbad, håglös till allt och orkar ingetDet är som min själ lämnat min kropp och ett skal är kvarOch tomrummen måste fyllas med nått jag inte har idagJag kunde inte andas längre på platsen jag var bosattså jag bytte ut min storstad mot skogar, menDet kvittar om du sticker i natt och gittar från alltDitt förflutna kommer springa i kapp och hinna i fattOch du kan fly till Nirvana men inte stanna i dvalanför hur du än gör kommer verkligheten alltid tillbakaÄndå står reptilhjärnan i ringen mot förnuftetÄr detta mitt öde lämnar jag ingenting åt slumpenJag sitter och väntar på att vinden ska vändaNu när ruset har avtagit och dimman har lättat..Jag sa jag sitter och väntar på att vinden ska vändaNu när ruset har avtagit och dimman har lättat...