RazzleN - Man Ville Förstå
Gammal text som jag skrev klart alldeles nyss. Kommentera!
Vers 1
huvet börjar skaka, behöver nått tillbaka// ber er nu, jag vill ha en del av kakan// snälla kan ni förstå , hur tror ni det känns// när jag skriver mina känslor i ett text dokument// vill flyga bort från det här, vill inte se er igen// men varje dag som går så är jag eran vän// vad är det som hänt, ni ser mig här// som en annorlunda person som lever i vår värld// det är inget jag kan hjälpa så jag fortsätter endå// ni trycker ner mig efter varje dag som går// mår ni bätte efter allt som jag gått igenom// ville ju ha det bra, det är nånting som jag ber om// ni kan inte lita på mig, ni tror att jag är störd// ni trycker ner mig, för att ni vill bli hörd// men säger det nu, jag skiter fullständigt i// om det inte blir bättre, så fuckar jag mitt liv//
Reff2x Det fanns faktiskt mycket saker som man ville förstå här i livet. Hoppas att man har någon aning då man vunnit denna striden Men att jag gör det det är ingenting som jag kommer ta förgivet
Vers 2 ni kan kalla mig bög, ni kan kalla mig tönt, ni kan kalla mig fitta, men det är inte lönt// när ni ser mig, ni skyller bara på mig// ni pallar inte skit, men ni får skylla er själv-a// fattar ni eller, fattar ni att jag är rädd// dåligt självförtroende, som ingen annan har sett// jag borde filma allt och visa för vissa// borde valt rätt väg, men det var nånting som jag missa// nu har ni sett mig här, och sett att jag har vänt// men ni kommer låtsas som om ingenting har hänt// vill ni spöa mig, så spöa mig, knäck mitt näsben Gör du det nu så slutar det med att jag pissar på din gravsten// det är slut på allt skit, det är slut på alla inre smärtor// chansen att jag fuckar mitt liv är faktiskt ganska rätt-stor// gjorde jag något fel så låt mig börja om från början// allt skit, allt jag har upplevt, har jag tröttnat på att sörja//
Reff2x Det fanns faktiskt mycket saker som man ville förstå här i livet// Hoppas att man har någon aning då man vunnit denna striden// Men att jag gör det det är ingenting som jag kommer ta förgivet//
Do yourself a favor tie your laces be yourself and strive for aces.
|