Stukad - Liv
medan jorden hänger på mina axlar.. försöker jag ändra mina negativa tankar letar efter en inre styrka djupt inom mig själv det kvittar om jag inte hittat den än så länge gnistan är tänd jag vet att djävulen väntar bakom hörnet smider och lurar, han vill hämta mig i mörkret så stick din kniv i min rygg, mig kan du inte döda jag har redan vatt på andra sidan, mig kan du inte röra om folk vill se mitt namn stå skrivet i sten ett minne blott, ska jag bevisa tvivlarna fel jag står kvar efter stormen med huvudet högt och överlever strider där du hade dött det finns ingenting som inte går att ordna det finns ingenting jag inte kan åstadkomma jag ska ge allt jag har, jag känner mig stark idag jag gör det här för mig, jag gör det här för Malmö stad tiden är inne, det är nu eller aldrig, av att fånga idag skänker jag ljus i min framtid jag blir inspirerad av hinder som står i min väg och finner styrka i det som sätter spår i min själ det är fantastiskt, när du inser att du har ett val och du väljer att leva kärlek, dag för dag vill inte förlora mitt jag i drogernas dimma så kolla mig i ögonen och se lågorna brinna jag lever
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
|