Stukad - Liv medan jorden hänger på mina axlar..försöker jag ändra mina negativa tankarletar efter en inre styrka djupt inom mig självdet kvittar om jag inte hittat den än så länge gnistan är tändjag vet att djävulen väntar bakom hörnetsmider och lurar, han vill hämta mig i mörkretså stick din kniv i min rygg, mig kan du inte dödajag har redan vatt på andra sidan, mig kan du inte röraom folk vill se mitt namn stå skrivet i stenett minne blott, ska jag bevisa tvivlarna feljag står kvar efter stormen med huvudet högtoch överlever strider där du hade döttdet finns ingenting som inte går att ordnadet finns ingenting jag inte kan åstadkommajag ska ge allt jag har, jag känner mig stark idagjag gör det här för mig, jag gör det här för Malmö stadtiden är inne, det är nu eller aldrig, av attfånga idag skänker jag ljus i min framtidjag blir inspirerad av hinder som står i min vägoch finner styrka i det som sätter spår i min själdet är fantastiskt, när du inser att du har ett valoch du väljer att leva kärlek, dag för dagvill inte förlora mitt jag i drogernas dimmaså kolla mig i ögonen och se lågorna brinnajag lever