deadboy - Många barn i sverige hatar, många barn i sverige saknar
Många barn i sverige hatar Många barn i sverige saknar En förebild som hjälper de fram När jakten på glam har få dem i en damm Av skulder o skit med Kronofogden som plit och inget tillit, till det svenska systemet som lämnar oss i gemet så jag ställer mig frågan var är problemet?
Sänkta skatter för dem rika lika barn leka lika så att det rika ska få fika vi som inte är rika får fika på reinfeldt Fredrikas fjärt det är nog ganska lätt att det inte blir en plätt men med piller, hasch och beers blir livet snabbt en fest och vi glömmer ganska tvärt att vi inte har det lätt
Många barn i sverige saknar Många barn i sverige hatar Blatten Mohammed som kom i en korg o äslka spela boll med en pappa som super och en mamma som tjuter för de inte har ett jobb o istället står på ett torg pappan e ej ett troll men dock lika loj
ibland är det svårt men med denna låt som jag tillägna åt alla barn i sverige som hatar alla barn som i sverige saknar
I be feelin' like the Lord'll never answer me back So I'm holdin' on my gat just in case they attack
|