Stukad - Känslor kan inte sätta ord på känslor hur ska jag förklarajag vill bara försvinna i opiaternas dvalahur har han mage att klaga när han får maten betalad,har tak över huvet jag vet inte vad jag ska svarapröva leva varje dag med total likgiltighetoch med inställningen "livet?" jag skiter i detjag antar att jag inte får vila i fred, förenskistan är sänkt och mitt namn står skrivet i stenjag är så jävla splittrad men försöker bli helallt jag har är ett ostillat belöningssystemallt jag har är ångest, olust, oro och stresskan inte komma på när jag sluta tro på mig självdu säger att jag vill ha ett bloss med weed och kokainjag säger att jag vill ha endorfiner och dopaminså jag överkonsumerar nikotin och koffeinnär du sitter hemma och dricker ur din box med vinlyssna, galenskap börjar bli vardagsmatoch nu har jag snart inga naglar kvarvisst, jag har ett val men begäret tar överoch du slutar tänka rationellt när du behöverkan inte leva med droger kan inte leva utan domvill inte sluta som någon som sitter och skjuter jonkför mycket frågor för mycket droger för mycket lovordjag ser en framtid som en spådom men det går i vågorvissa dagar tänker jag "det här ska jag klara"när andra dagar är pessimistiskt hopplösalivet går upp och ner som en berg-och-dalbanaoch jag försöker hänga med men...förnuftet har lämnat mig, kan inte tänka en tankesom är klar så här - du får känslor på papper..