Stukad - Känslor
kan inte sätta ord på känslor hur ska jag förklara jag vill bara försvinna i opiaternas dvala hur har han mage att klaga när han får maten betalad, har tak över huvet jag vet inte vad jag ska svara pröva leva varje dag med total likgiltighet och med inställningen "livet?" jag skiter i det jag antar att jag inte får vila i fred, förens kistan är sänkt och mitt namn står skrivet i sten jag är så jävla splittrad men försöker bli hel allt jag har är ett ostillat belöningssystem allt jag har är ångest, olust, oro och stress kan inte komma på när jag sluta tro på mig själv du säger att jag vill ha ett bloss med weed och kokain jag säger att jag vill ha endorfiner och dopamin så jag överkonsumerar nikotin och koffein när du sitter hemma och dricker ur din box med vin lyssna, galenskap börjar bli vardagsmat och nu har jag snart inga naglar kvar visst, jag har ett val men begäret tar över och du slutar tänka rationellt när du behöver kan inte leva med droger kan inte leva utan dom vill inte sluta som någon som sitter och skjuter jonk för mycket frågor för mycket droger för mycket lovord jag ser en framtid som en spådom men det går i vågor vissa dagar tänker jag "det här ska jag klara" när andra dagar är pessimistiskt hopplösa livet går upp och ner som en berg-och-dalbana och jag försöker hänga med men... förnuftet har lämnat mig, kan inte tänka en tanke som är klar så här - du får känslor på papper..
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
|