älskar dig lillasyster
jag har alltid haft väldigt många frågor om livet om varför snälla personer har fått hjärtat upp rivet det är när jag börjar tänka jag får allt skrivet så den här går ut till min lilla syster som är den starkaste jag vet som överlevde svår cancer allt det jag är glad över att du finns bland oss idag att du stod pall och inte gav upp eller var svag saknade dig och mamma jävligt ofta när jag var liten men nu är allting bra för jag tror vi har hittat den sista pusselbiten mormor berätta att jag sakna dig så mycket att vi körde 20mil till lasarettet och jag har aldrig någonsin berrättat något på det här sättet allting hända när jag fyra år och du var tre år men nu är jag sexton och du femton år jag tror det är sant när dom säger tiden läker alla sår men nu är du inte sjukt längre, du är frisk men du ska alltid veta att jag står upp för dig även om jag inte alltid är särskilt snäll mot dig du betyder väldigt mycket för mig även om jag inte säger det men jag tänker väldig mycket på allt som hänt i min tysthet jag tror allting som hänt har gjort mig till den jag är idag även om både du, jag och mamma varit med om väldigt många bakslag men jag ser inte det här som ett nederlag för du stöttar mig när jag är ledsen när jag inte klarat stressen i skolan och när jag inte klara pressen så allt jag vill säga att du betyder mycket för mig
En stor kuk är en klen tröst i en fattig familj.
|