Mvh - Retorisk tetanisk kontraktion
Eller skrivkramp
Sho! Är allt fint i livet? Hur är det? Äh, jag skiter i det Så ge dig ut i snön och vifta med palmblad För nu ska du och jag stifta bekantskap Jag är han som biter fast sig i ditt arsle Och skapar klassskillnad, Fredrik Reinfeldt Han som fristilar finslipat Så du borde göra en snara av din livlina Japp, det är bara att ta självmord med desamma Jag brer flensost på din macka, skriker själsord åt din mamma Så ta det lugnt nu grabben/Innan jag Går upp i varv som kalium i vatten För du är skapligt ful och barnslig Plus ett sprutluder som suger kukar gratis Och nu är gud min avbild, plus lucifer och du För jag står inte ut med rappare som inte står ut Bara babblande rappare med psykos av cannabis Jag är pandemi, med symptomet afasi Så du får fingret, så kalla handen kalla handen När jag lackar och skjuter ryggar som arga katter Och när vår batalj är förbrukad och avgjord Så står jag på din avrättning och jublar Da Capo!
Peace!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
|