Indolent & App - Galen man
Doktorn konstaterar att jag är sjuk allt förstånd och tålamod har tagit slut jag är en galen man, en skadad man.. kanske är det för att vi lever i ett galet land
Känner mig ganska distanserad och vill knappt leva moral eller empati - snart så har jag ingetdera pessimistisk egoist som aldrig ångrar saker, hyllar våld och vapen älskar känslan i kroppen när jag kramar Coltens hane vill se inälvor, blod, stympningar, tortyr, hjärnsubstans avfärdar all kritik som "jävla trams" med självsäkert skratt litar inte på någon av er tragiskt svaga varelser du får gärna dra åt helvete eller snarast hänga dig för smart för mitt eget bästa, sticker ut som sinnessjuk i övervakningssamhället där kameror filmar oss som en intervju men ingen snut eller politiker kan styra mitt liv yttrandefrihet finns ej, skyddar mig med kulor av bly och en kniv spara era satans snyfthistorier, jag skrattar åt ondska ni är alla fulla av skit men med skallar så tomma jag är en skadeglädjeberoende man som saknar själ som i brist på alternativ tvingas vara här i denna galna värld
Doktorn konstaterar att jag är sjuk allt förstånd och tålamod har tagit slut jag är en galen man, en skadad man.. kanske är det för att vi lever i ett galet land
Plattityder symboliserar psykvård satt i sammanhang asylumassimilering efter psykoanalyser dom vill se under ytan och leta psykos ironiskt att enögda synar genom cyklop snacket i stan är att jag saknar en själ men saknad syftar på sorg, och den var bara ivägen så jag simulerar känslor syntetiskt som sam från supernatural säsong sex, säger Fair deal för att vi hatar en världsställning där saknad av hjärnceller skapar dig själsfränder, blir vi satan i skärselden svenska sjukvården vill ta oss, vi ger oss inte utan ett bråk men när vi slutat att slå är vi alla gula och blå när man sysselsatt sig med att skyffla djupare hål kan man inte snyfta över den usla nivå man slutade på samhällsanpassning av serum från deras farmaceutiska nål och lär sig inte gamla hundar sitta får ni väl skjuta dom då
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|