Johan Awesome - Min destination
Vart är jag på väg nu, vilket håll ska jag gå vad är min destination, har inget koll på mitt mål jag fryser ihjäl, den hära hösten dödar mig och om jag ska överleva måste jag nog söka hjälp
alla frågar om livet men vem har kunskapen att svara hela livet är en dimma, om jag drömmer vill jag vakna jag vänder ryggen mot för att glömma detta höstväder tänder upp en brasa och för tankarna till drömvärlden
jag är på en resa genom livet för att hitta dess mening har fått uppfattningen om att himmelen är något heligt som att vi dyrkar något större, som inte har nåt slut som att vi lever i ett svart hål, där kärlek är vårt ljus
jag har hela livet framför mig men tänker tillbaks tjejer kommer och går och kommer sällan tillbaks att bara vänta på den rätta, är nog enklast ändå och hålla tillbaks med orden som får... varenda hjärta att slå
jag har aldrig varit så ensam, som på hösten i oktober det var början på något bra, början på att hon bedrog mig jag var naiv och lite känslig, resten får stå i skuggan det gynnar mig bäst att peka finger och bara glömma
veronica var min första kärlek, tidigare värd att älska två hjärtan bygger ett liv, ett liv hon valde att bränna kvar finns bara aska men om man letar finns ett "vi" om man tar sig tid att damma, hittar man fotografin
kärlek skadar en hårt, man utvecklar ett handikapp man får svårt att uttrycka de känslor som tidigare var elastiska om ett hjärta byggs av glas byggdes mitt hjärta upp av plast om det värmer dig att vara glad värmer det mig att vara arg
så här sitter jag nu vid min eld och tänker tillbaks på alla relationer jag har haft, och på de vänner jag har kvar det är nog dags att möta vinden, på den vägen jag ska gå för att förstå meningen med livet, måste jag ta mig härifrån
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det.
http://www.myspace.com/johanawesome
|