Padawon & Schib - Våran Vardag (Fuck Aina) Padawon (Sant bror)Att vara gangster är en fucking härlig sak att vara Meckandet av weedet har lixom blivit en daglig vanaSlagsmålen blir bara fler o fler, i centrum hänger vi på dagarnaBig up till alla blattar som slåss, FUCK SVERIGEDEMOKRATERNAVill inte bli stämplad som en mes, som springer från ainaJag är fucking han som ligger med alla, Den store pimpen jag kallasSitter o chillar med mina tunga grabbar, Och nu undrar allaVarför jag skriker fuck the police, Jo det är för jag knullar ainaAbsolut inte rädd för ett skit, Och brushan vi är riktigt farligaTåget över öresundsbron, Hamnar tillslut med coks i näsan på christianiaVar ute på stan igår och Hittade en brud sen låg jag med henneHucka upp me bröderna, träffa första bästa och sen rånar vi svennenSuttit i fyllecell massor av gånger för jag dricker sprit, Kalla mig galenBryter på svenska o bryter alltid mot lagen, HAR LADDADE VAPEN!!!!!Fucking skitsnack, bryter på svenska för att finna attitydenFuck the police dem hänger inte med så brushan vakta ryggenSCHIB (En sann historia)Mannen kolla mig jag glänser och skiner och såntjag skrev denna låten helt utan något rimlexikonminns den dagen då jag gick till staden och köpte en glocksatte mig mot betongväggen med mina brushor och rökte en holkskulle ge 3 lax för skiten men rånade killensköt han i knät och alla fatta att man inte bråkar med Schib mänGangster som jag är ladda jag gunnen o gav han ett nackskottdrog upp han till 3e våningen i husen och kasta ner han från en balkongnär jag gick på väg hem kollade jag över axeln, fuck, Aina jaga migdrar fram glocken och tömmer magget, så var alla skadadegick kyligt iväg och spotta på snuten, skratta och lognär jag gått förbi fyllde jag magget och tömtde de till alla dem dogdagen efter blev jag haffad av bengen det var soft som fandå var jag och med Padawon chilla med mina fucking kompisarpå rättegången drog jag koks och FAN, dommaren såg deså Nu lever jag och mina grabbar som fucking kungar på kåken
Om det var seriöst så tycker jag det var patetisktOm det var en parodi på blattar som bryter med flit och är allmänt låtsashäftiga så var texterna kul